Dag drie Oostenrijk, Slovenië en Kroatië

29 juli 2023 - Ivanić Grad, Kroatië

Wat een bijzondere reis hebben we vandaag gemaakt. Vanmorgen om acht uur ontbeten. Een heel luxe ontbijtbuffet. Om negen uur weer in de auto gestapt . Op een gegeven moment zegt Hans hè El hier is Spittahl daar lag je moeder in 2002 in het ziekenhuis, op dat moment stuurt daimy een foto kijk mam wat ik vandaag vind een poëziealbum met een gedicht van oma Agnes. Wij rijden verder en zouden langs Villach rijden,  ineens geeft googlemaps aan dat de route veranderd wordt en we worden ineens door Klagenfurt gestuurd daar waar mijn moeder weken op de ic heeft gelegen en geopereerd is. Ik ben toen naar mijn vader gevlogen om hem bij te staan ,en kwam al die plekken waar we gefietst hadden tegen. We gingen even vlak voor Klagenfurt koffie drinken aan de Wortersee daar waar ik met mijn vader op de camping stond . Hoeveel kadootjes heeft mijn moeder vandaag aan mij laten zien. Bedankt mam😘 om vier uur gestopt met rijden we zitten nu in. Kroatië en hoeven morgen nog 300 km te rijden.

2E793083-5E09-4BF5-B5DC-820FFB5031061558EF56-C4A3-437F-9209-83A11366EA4A

1. Astrid:
    29 juli 2023
    Was zeker een bijzondere dag zo! Mooi dat je deze cadeautjes in ontvangst mocht nemen. Agnes is altijd in de buurt. En de door haar gecreëerde omweg over de berg met heel veel bochten heeft ze hartelijk om gelachen. Het was een mooie rit.
  2. Petra:
    Mooi❤️
  3. Miranda Jansen:
    29 juli 2023
    Het blijkt dus maar weer dat er meer is naar de dood. Hele mooie herinneringen. Mooie reis. Veel plezier. En dit is weer iets om van te genieten. ❤️
  4. Suzanne Hoppenbrouwer:
    30 juli 2023
    Heel bijzonder en zeker ook dat Daimy ook op dat moment met Agnes bezig is🥰❤️